وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

هرکسی از ظن خود شد یار من

به تازگی بدلایلی که برام روشن نیست ، افرادی در گروه های اینترنت سعی در مغشوش کردن ذهن مراجعین دارند که حتی مصداقش رو در دوستان خودم هم دیدم.

در وبلاگی مثل وبلاگی منسوب به آقایی به نام نجفی به آدرس http://khbartar.blog.ir شروع به تبلیغات و جمع آوری نظرات منفی در باره من کردند که امیدوارم خدا ازشون نگذره و یک روز پاشو میخورن.جالب اینجاست که نظرات من و پاسخ های من به شبهات به وجود امده رو هم تایید نمیکنند تا خواننده ها بخونن و با دلیل و مدرک دست از این استرس و اضطرابشون بردارند.محض آزمایش شما هم میتونین با نام دکتر مریم راهور یه کامنت بزارید اونجا و ببینید که هیچگاه تایید نمیشه و نمایش داده نمیشه. با وجود دادن مدارک و حتی تماس های تلفنی که با ایشان داشتم ، حاضر به جمع کردن این موضوع نیستند و حتی ادعای اینکه من مرد هستم یا زن رو هم در وبلاگشون نمینویسن.یکی از کامنت ها اشتباها به وبلاگ دیگه ای رفته و گفته این خانم دکتر که فقط دو تا مطلب نوشته و آقای نجفی پاسخ داده بله فقط دو تا نوشته و به هیچ وجه حاضر نشده به اون طرف بگه که آدرس وبلاگ رو اشتباه رقتی و باید بیاد به این وبلاگ تا مطالب من رو ببینه و بشماره.

کلا این موضوع شده موضوعی شخصی جهت انتقام گیری از من.آقای نجفی از این ناراحته که چرا همه خوانندگان وبلاگش با ایمیل با من در تماس هستند و مشکلاتشون رو در وبلاگ مطرح نمیکنند.برای همین کلیه نظراتی که موافق من هستند - که خودم هم بصورت ناشناس یک نظر رو موافق با خودم جهت آزمایش نوشتم و تایید نشد - رو تایید نمیکنند تا همچنان جو رو متشنج نشان بدهند و موضوع رو داغ.فروم مشاور هم که به قول آقا فرخ مدیرشون بدلیل اتفاقی که یک هفته پیش با نامی جعلی به نام دکتر محمد ایجاد شده ، مانند کابوی های غربی ، سوار بر اسب افتادند به دنبال کسانی که پاسخگوی دیگرون هستند.

یه نفر هم برام جالبه در وبلاگ خانواده برتر رمانی عظیم به نام مهدیه و کنکورش و گریه های شبانه روزی دختری به نام مهدیه رو داره مینویسه که از این انشا و همتی که برای نوشتنش میزاره ، واقعا تعجب میکنم.در این قصه طولانی ، این دختر در حال گریه کردن و پشیمون از کنکورش شده و من رو داره لعنت میکنه که چرا این بلا رو سرش آوردم .در صورتی که من اصلا با همچین دختری تماس نداشتم و فقط به یک نفر که مشناسمش و باهم تماس داریم مشاوره کنکور دادم اونم از تجربیات دوران کنکور خودم وگرنه من مشاور کنکور و انتخاب رشته نیستم.ببینین موضوع داره تا کجاها به پیش میره.

به هر حال در ایمیلم و وبلاگم در حال حاضر پاسخگوی مشکلات دوستان عزیز هستم.هرکس اعتماد داشت مشکلش رو بپرسه و هرکس هم نداشت ، با مراجعه حضوری به پزشک و متخصص در شهر خودش مشکلش رو مطرح و حل کنین و بیماری ها رو دست کم نگیرین.

در مورد تصویر اندامی که در وبلاگ ایشان هم چاپ شده این توضیح رو بدم که دختری به من ایمیل زد که آقای نجفی شما رو به من معرفی کرده که برام همسر پیدا کنین!!! منم از اونجایی که تا اون زمان با آقای نجفی همچین قراری نداشتم و همچین حرفی باهم نزده بودیم و آقای نجفی حتی مثل الان از هویت من نامطمئن بودند ، به این شخص شک کردم.وقتی شما هم به هویت کسی نا مطمئن باشین محاله که دیگرون رو به اون شخص معرفی کنین.اول خواستم عکسش رو بفرسته که من قراره برای کی همسر پیدا کنم که دیدم فرستاد.مطمئن شدم که یک نفر داره سر به سر من میزاره برای همین بهش گفتم تصاویر اندامی هم بفرسته تا امتحانش کنم و دیدم که رفت و از شر همچین دردسری راحت شدم.حالا این موضوع رو پرچم کردند که خانم دکتر از یکی از دختران این سرزمین عکس اندامی خواسته. برای من همین کم بود که برای دختر ها و پسرها همسر پیدا کنم.خیلی دیگه وقت آزاد دارم که براشون تحقیق هم برم توی این دنیای مجازی. این موضوع رو طی یک کامنت مانند بقیه به آقای نجفی هم توضیح دادم اما تا الان نمایش داده نشده که بیشتر من رو از مغرضانه بودن رقتارشون مطمئن میکنه.

افرادی هم مدارک من رو که فقط یکیش رو آقای نجفی مغرضانه در وبلاگش قرار داده منتشر میکنند و میگن این که نوشته کارشناس ارشد در صورتی که ایشون ادعای دکتر بودن زنان و زایمان میکنند.این افراد تا بحال توی عمرشون ندیده اند و نشنیده اند که کسی صاحب دو مدرک در رشته های متفاوت و مربوط به هم باشه.فقط قصد اغتشاش اذهان رو دارند که حتی به تازگی در یکی از دوستانم که شبانه روز براش وقت میزاشتم و یکی از مطالب این وبلاگ رو هم تقدیم به ایشون نوشتم ، هم به عینه دیدم.متاسفم برای زمانی که برای ایشون گذاشتم.

تا اونجایی که من و شما میدونیم ، این بیماره که به دکتر نیاز داره نه دکتر به بیمار.روزگاری شده بخدا

همچنان میتونین در این وبلاگ و ایمیل ، به طرح مشکلاتتون ادامه بدین.

موفق باشین عزیزان من.

نظرات 9 + ارسال نظر
ali021 دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 15:25

خوب دیگه
ما اینیم خانم دکتر
خودت میدونی و گروه ما

شما واقعا روانی هستین جناب علی
حیف این اسم زیبا که برای شما گذاشتن والدینتون

سیما دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 15:21

بابا ول کنین این کارها رو.وقت دارینا
من چند تاایمیل بهتون زدم هنوز پاسخ ندادین.منتظرم.تشکر

سلام دخترم
ادرس ایمیل شما چی بود؟
ایمیل پاسخ نداده ای ندارم

جان جهان دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 15:13

سلام خانم دکتر عزیز.
خودتون رو درگیر این ادمهای کم مغز نکنین.
توی فروم مشاور هم شلوغش کردن براشون شده سرگرمی
بزارید به بازیشون برسن. همین که پاسخگوی مشکلات ما هستین خدش یه دنیاس.خدا خیرتون بده.مرسی

سالومه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:26

سلام بانوی دکتر.
میبینم یکی از مطالبتون بسیار مورد توجه قرار گرفته
همونطور که بهتون گفته بودم ، بهتره بجای نوشتن مطالب راکد پزشکی و راهنمایی کردن بچه ها ، کمی مطالب اکشن بنویسین اینجوری همه بریزن بیرون

سلام سالومه جان
ای شیطون بلا.آتیش پاره منظورتو کامل گرفتم.
میخوای بگی از آشوب انور برای شعله کشیده به اینجا استفاده کنم تا بازدید وبلاگم بره بالا
آخه به چه دلیل؟ چه ارزشی داره بازدید من بره بالا یا نه؟ مدیر بلاگ اسکای کیفشو میکنه والله.
فدای تو آجی جون
---------------------------------------
البته الان دارم میبینم چقدر آمار این وبلاگ با نظرات موافق و مخالف داره میره بالا. اینم یه راه مدیریت سایت و وبلاگه.جالبه واقعا

شاهرخ آیوا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 14:04

سلام خانم دکتر.چی شده چرا این موضوع شروع شده؟ مگه به چه موضوعی گیر دادن؟ شما که کامل اعتماد سازی کرده بودین.کامنت های اون وبلاگ رو خوندم.منم قبلا خواننده مطالب اون وبلاگ بودم اما هر مشکلی رو مطرح میکردم یا بدلیل پسر بودنم جواب نمیدادن و فقط به مشکلات دختر ها بیشتر رسیدگی میشد یا اصلا محل نمیزاشتن و چند تا لوده میومدن متلک میپروندن
من به شما اعتماد کامل دارم و میدونم به فکر ما جوونها هستین. متن نوشتنتون در همه چجا نشون میده خیلی آروم و مثبت اندیش هستین که بهتون تبریک میگم

اشتباهی که کردم بدون معرفی خودم رفتم توی یه فروم که چند نفر عغد ای اونجا فعال و دائم بیدار بودن و این ماجرا شروع شد.مفصله براتون مینویسم

پریماه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:53

سلام خانوم دکتر.همین که توی فروم پاسخ سوالات رو میدین برامون کافیه.
به قول متاهل ، اینا وقتی ازشون اختلاسای میلیاردی میشه و ... غیرتی نمیشن و اهمیتی براشون نداره تا بعد که کشورشون به بی پولی بخوره
اما به ... گلشیفته اونقدر گیر میدن که حتی آدم جنگ و داعش و فلسطین رو هم فراموش میکنه از بس اندام گلشیفته مهمه

متاهل دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:09

خانوم راهور.شما هم وقت دارین به این مسائل میپردازین.این شخصیتها خیلی مغرور شدن به آدمایی که اطرافشون هستند و همیشه فکر میکنند بالای منبر هستند.
مگه بنزین رو ندیدین که زدن تو سرشون صداشون در نیومد و اختلاس ها.حالا یه نفر رو تو خیابون ببینن که بی برنامه شالش افتاده عقب.طوری میزننش که نتونه از جاش بلند بشه.اینا اینجور ادما هستند.لیاقتشون همونه
شما به کار خودتون ادامه بدید و از این بادهای بی بار نلرزین

ممنونم از دلداری هاتون.

سعید دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:04

سلام خانم دکتر
عنوانی که نوشتین واقعا برازنده اینجور ادماس.

الهام دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:02

سلام خانم دکتر
خودتون رو درگیر اینجور ادما نکنین بهره.در فروم مشاور شما رو دیدم که چجوری بر حل مشکل زنان اصرار داشتین تا توبیخ اونها.من شما رو قبول دارم و بهتون اعتماد کامل دارم
فدای شما که برای ما وقت میزارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد