وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

ترک خودارضایی مسیر شماره یک

خود ارضایی برای فرار از احساساتی مانند تنهایی و بی همدمی شکل میگیره.در خودارضایی باور کنین چیزی به اسم علاقه وجود نداره بلکه انگیزه رهایی از وضعیت بد هستش.وضعیت تحریک و نعوذ و ...
برخی بیماران به من میگن برای این خودارضایی میکنم تا از حس حسادتی که در وجودم به فلان زوج خوشبخت هست رها بشم.یکی دیگه میگه من متاعلم و میلی به زنم ندارم و خودارضایی میکنم که بهش خیانت نکنم و سراغ زنی دیگه نرم.یکی میگه وقتی فکر میکنم در آینده با پسری هم حرف میشم دست به خودارضایی میزنم.اینها همه نشان دهنده استفاده از خودارضایی برای رهایی از یک وضعیت بد هست و امید به اینکه خودارضایی اونها رو رها کنه

چرا به علایقتون فکر نمیکنین؟ با ایجاد علاقه میتونین خودارضایی رو ترک کنین
من خودم با وجود اینکه پزشک هستم ، علاقم رو در این پیدا کردم که به سمت علوم کامپیوتری و برنامه نویسی اندروید و طراحی وبسایت برم
نمیگم برای ترک خودارضایی این کار رو میکنم بلکه کمکم میکنه از تنهایی خارج بشم و به سمت های خودارضایی و دیگه نرم.شما هم به علایقتون فکر کنین . این میتونه به شما اعتماد به نفس بده که به وضعیت آزاردهنده مانند حسادت و غیره نرسین و ببرای رهایی از اون به سمت اینجور کارهای آزار دهنده روحی نرین
مشاور شما در این زمینه هستم همیشه