وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

اصلاح ناهنجاری دستگاه تناسلی

یکی از بیماران حضوری در بوشهر
سلام خانم دکتر عزیز من احساس می کنم که که لبه های آلت تناسلیم آویزانه و بیش از حد بزرگه . یکی از آشناهام که شما عمل لابیا براش انجام داده بودید و خیلی راضی بود شما رو به من معرفی کرده و از منشیتون وقتم گرفتم ، فقط قبل از مراجعه می خواستم سوال کنم که چون هزینه عمل لابیا برام خیلی مهمه امکانش هست که توی مطب با بی حسی موضعی عمل برام انجام بدین چون امکان مالی مرکز جراحی و بیهوشی رو ندارم.....
---------------------------------------------------------------------------------------
پاسخ :

سلام عزیزم
انجام عمل لابیاپلاستی هم با بی هوشی عمومی در مرکز جراحی و هم با بی حسی موضعی در مطب قابل انجام است. بسته به تمایل و امکانات مالی شما عمل در محل دلخواهتان انجام می شود.
هزینه لابیاپلاستی با بی حسی موضعی در مطب کمتر بوده و امکان تزریق چربی به لابیاماژور ( جهت بداخل بردن و پوشاندن لابیامینورها و زیباتر کردن نتیجه جراحی ) نیز در مطب همزمان با آن وجود دارد.
مطمئن باشین با قیمت مناسب برای شما حساب میشه.
موفق باشین

علت اصلی هوسرانی مردان چیست؟

از جمله عوامل مؤثر بر رفتارهای صحیح جنسی، ادب اجتماعی، پایبندی به باورهای دینی، رعایت معیارهای اخلاقی، علاقه به طهارت و پاکی خانواده از شر آلودگی ها، عشق به همسر و خانواده و ازدواج بهنگام، اشباع جنسی و … است…
از سوی دیگر رفتارهای نامناسب جنسی و نیز عرضه و تفاضای نامشروع می‏تواند ناشی از عدم ارضاء جنسی و نارضایتی از زندگی زناشویی باشد.
همچنین زیاده خواهی و تنوع طلبی هم در تقاضای نامشروع مردان مؤثر است که عمدتاً محصول شرایط ذیل است:
ـ تغییر ناگهانی پایگاه اجتماعی ـ اقتصادی افراد اعم از زن یا مرد متأهل که می‏تواند فرد را به سوی تغییر همسر سوق دهد یا رضایت او را از همسر قانونیش کاهش دهد. در این شرایط اکثراً تأمین نیاز جنسی از راه نامشروع انجام خواهد گرفت.
برخی از بانوان به محض تولد اولین فرزند تمام عاطفه و توجه خود را معطوف به فرزند نموده و به نیازها و عواطف همسر خود توجهی ندارند و مرد تشنه محبت را به حال خود رها می‏کنند. آمار طلاق زنان پس از تولد اولین فرزند گویای این حقیقت است. این شرایط مسلماً می‏تواند مرد را به سوی تقاضاهایی خارج از محدوده مشروع سوق دهد.عامل دیگر مؤثر بر اینگونه رفتارهای نا مناسب آقایان می تواند برخی عادتهای بانوان در مسائل ظاهری خود باشد به طوریکه برخی بانوان عادت دارند با لباس و ظاهر بسیار دل آزار در منزل حاضر شوند، اما در هنگام خروج از خانه،بی‏نهایت به ظاهر، آرایش و لباس خود توجه می‏کنند.
از سوی دیگر همسر این نوع زنان در خارج از خانه بانوانی را می‏بیند که با لوازم مختلف زیبایی چون لنز رنگی، ناخن مصنوعی، … و ظاهر دلفریب، مرد را مجذوب خود می‏نمایند و مرد دائماً همسر نامرتب خود را با آنها مقایسه می‏کند که این قیاس، اساس اختلافات خانوادگی است.عامل دیگر ، سرد مزاجی زن است که رکن رکین اختلافات زناشویی است. متأسفانه بعضی از بانوان علیرغم یقین به بیماری خود، درصدد درمان مشکل جنسی و روحی خویش نیستند. زن و مرد باید توجه کنند که بی‏ اعتنایی به نیازهای همسر می‏تواند موجب گرایش به کج رویها و انحرافات و نیز عامل اختلافات و جدایی زوجین باشد.هوسرانی مرد یا تنبیه همسر از طریق بی‏ توجهی و سردی رفتار می‏تواند فاصله زوجین را بیشتر کرده و بتدریج مرد را به عادت ناپسند تنوع طلبی جنسی سوق دهد و در چنین وضعیتی مرد با دست خویش آشیانه خود را ویران می‏نماید.

زنی در اتاق خواب همسرم

زمانی در بین مردم کانادا سرچ اجتماعی داشتم ، با مواردی از مشکلات زناشویی برخورد داشتم که هرچند به نام مشکلات از اون یاد میشد ، اما مانند مشکلاتی که در ایران خودمون میبینم نبودند.مشاوره ای داشتم چند روز پیش که خانم می گوید شوهرش با خانمی رابطه دارد. تقریباً امری مسلم شده است که همچین اتفاقی افتاده است. هرچه می کند همسرش از این کار دست برنداشته و دل از آن زن نمی کند. زندگی شان شده است چیزی شبیه به جهنم! و دغدغه روز و شب این بانو این شده است که چگونه این زن وارد اتاق خواب همسرش شده و او متوجه نشده است.چرا همسرش جلوی اون با آن زن صحبت میکند و قربون صداقه اش میرود
متأسفانه همه مان از این موردها دیده ایم یا حداقل شنیده ایم. مظلوم واقعه هم آن زنیست که همسرش او را طرد کرده و ظالم هم آن خانمی که مرد را اغفال نموده است.
اما اگر واقع بینانه که بنگریم، آنکه اغفال شده و به عبارتی از غفلت او سوء استفاده شده مرد خانه نیست بلکه همسر ایشان است. آن زن به عنوان همسر، ناخودآگاه کوتاهی هایی نموده که به مرد جواز این خطا را داده است. کوتاهی در امور زناشویی، رفتار سرد در برخورد با همسر، ابراز نکردن علاقه، ایجاد سوء تفاهم های پی در پی، اهمیت ندادن به عقاید شوهر و گاهی حتی توهین به شعور عاطفی او باعث ترک خانه و جستجوی مأمنی بهتر توسط مرد می گردد. هرچند این ها دلایلی کوچک برای یک خیانت بزرگ است اما واقعیتی است انکار ناپذیر. باید قبول کرد که همه از تربیت صحیح دینی و خانوادگی برخوردار نیستند. همه مردها اهل تزکیه نفس و … نیستند. مردی که قرار است چرخ اقتصادی زندگی را بچرخاند، در این جامعه هم باشد و در عین حال خطا هم نکند نباید افکارش از امیال دیگر، به وسیله محبت همسرش به او، جدا شود تا بتواند هرچه بهتر هدفش را دنبال کند؟
وقتی اینها را کنار هم بگذارید کم کم به یک جامعه ویران می رسید. از یک سو زنانی که در هر جایی که مجال یابند خود را عرضه می کنند و از سویی دیگر مردان سرخورده ای که جویای همچین اراذلی هستند و با این عمل خود به فساد و فروپاشیدگی خانواده خود و دیگران دامن می زنند، و در حقیقت زنان جامعه اند که چنین می کنند. همان زنانی که در خانه می شویند و می پزند و به خود می بالند که لوستر خانه شان (که شاید مرد خانه سالی یکبار هم به آن نگاه نکند) برق می زند از تمیزی، مردانشان را با میلی مهار نشده راهی جامعه ای می کنند که گرگان در لباس پری خود را می فروشند، در حقیقت این کار باز گذاشتن درب اتاقشان به روی زنانیست زاییده شهوت. و مردانی که همیشه از آنها به نام اغفال شده یاد می شود، اولین مسیر آسفالت شده با هوس را انتخاب کرده و به سمت تباهی می روند.
در نتیجه به این گره کور می رسیم که زنانی هستند که فقط خانه داراند و بچه دار، و گاهی همان هم نیستند و شوهرانی که با یک بی محبتی کوچک میل تنوع طلبی شان گل می کند! زنان را باید توصیه کرد به همسرداری، ابراز عشق و هم قدم شدن با همسر در مسیر زندگی و مردان را باید توصیه نمود به خویشتن داری و صبر در برابر ناملایمات. هر دو عضو جامعه را نیز باید هدایت کرد به سمت فرهنگ خانواده اسلامی، الگوپذیری از ائمه، مطالعه در مورد امور زناشویی و سازش با یکدیگر.