وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

درد زمان نزدیکی

سلام خانم دکتر عزیزم
حدودا 4 ماه پیش یه سقط داشتم و خب الان با چکاپ و معاینات اجازه بارداری مجدد بهم داده شده، و اقدام به بارداری کردم
بعد از آمنوره شدن، یک شب در میون دکترم گفته نزدیکی داشته باشید.منتهی بعد از نزدیکی به شدت زیر شکم و کمرم درد میگیره .در صورتی که در حالت عادی اگر نزدیکی انجام بشه، این درد اصلا وجود نداره.حتی دفعه ی قبلی که باردار شده بودم، از همون شب نزدیکی تا زمانی ک متوجه شدم باردارم و سقط شد، این درد زیر شکم با من بوده.چه مشکلی هست؟
خواهش میکنم زودتر پاسخ بدید. خانم دکتر ممنونم از راهنمایی های شما
-----------------------------------------------------------------------------------

سلام عزیزم

با مشاهده تصاویری که از واژن ارسال کردین و همچنین سونویی که فرستادین، متوجه عفونت رحمی شدم.

با توجه به علائم شما به احتمال زیاد عفونت رحمی مطرح است مصرف قرص مترونیدازول FLAGIL 250 میلی گرمی هر 8 ساعت یک عدد تا یک هفته و پماد واژینال کلوتریمازول 7 شب متوالی توصیه می شود.فقط معاینه و سونو رو باید هر یک هفته یکبار ادامه بدین تا وضعیت شما زود به زود بررسی بشه.

موفق باشین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد