وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

عمل ترمیم

از بوشهر :
سلام دکتر و وقتتون بخیر . من خانمی متاهل و بیست و هشت ساله ام که لبه های آلت تناسلی بزرگ و سیاه رنگی دارم و بدلیل شرم از این موضوع هیچ وفت اپیلاسیون نرفته ام. من چه عمل هایی احتیاج دارم و اینکه چون زایمان نداشتم میتونم دوباره پرده بکارتمو بدوزم تا همسرموخوشحال کنم؟ ممنون از مطالب پربارتون
پاسخ :
سلام عزیزم
انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی با تزریق چربی ( جهت رفع تیرگی واژن و پوشاندن لابیامینور ها و برجسته سازی ) و نیز عمل ترمیم بکارت (جهت افراد متاهل به منظور جوانسازی دستگاه تناسلی) - هایمنوپلاستی - در یک جلسه جراحی امکان پذیر می باشد.
با هماهنگی با منشی من در کلینیک مجددا میتونید به کلینیک مراجعه کنین و تحت عمل فوری قرار بگیرین
موفق باشین

تنظیم پریود

با سلام ...من تنبلی تخمدان دارم.چند ماه بود که حدودا تنظیم شده بود بین 25تا28روز...که ماه قبل 23 روزه رخ داد و این ماه باید 12 اسفند رخ میداد که تا امروز که 8 فروردین هست رخ نداده...ضمنا من ده عدد قرص پروژسترون و دو آمپول پروژسترون به فاصله پنج روز استفاده کردم و از تزریق آمپول دوازده روز میگذره که هیچوقت سابقه نداشته معمولا یک هفته بعد باز میشد...باردار هم نیستم هم دو بار آزمایش دادم هم سونو... تو رو خدا کمکم کنید این تعطیلات نوروز به دلم داره زهر میشه...چکار کنم که باز بشه آخه من از این دوره قرار بود آمپول بزنم برای بارداری...چه کنم؟

-------------------------------------------------------------------------------------
سلام عزیزم
مصرف قرص استروژن کنژوگه 1/25 میلی گرمی شبی یک عدد تا 25 شب و سپس مصرف قرص مدروفم 5 میلی گرمی شبی 2 عدد تا 5 شب جهت باز شدن پریود توصیه می شود. پس از تعطیلات جهت سونوگرافی به مطب اینجانب مراجعه نمائید احتمال یروز کیست تخمدان وجود دارد.