وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

هرکسی از ظن خود شد یار من

به تازگی بدلایلی که برام روشن نیست ، افرادی در گروه های اینترنت سعی در مغشوش کردن ذهن مراجعین دارند که حتی مصداقش رو در دوستان خودم هم دیدم.

در وبلاگی مثل وبلاگی منسوب به آقایی به نام نجفی به آدرس http://khbartar.blog.ir شروع به تبلیغات و جمع آوری نظرات منفی در باره من کردند که امیدوارم خدا ازشون نگذره و یک روز پاشو میخورن.جالب اینجاست که نظرات من و پاسخ های من به شبهات به وجود امده رو هم تایید نمیکنند تا خواننده ها بخونن و با دلیل و مدرک دست از این استرس و اضطرابشون بردارند.محض آزمایش شما هم میتونین با نام دکتر مریم راهور یه کامنت بزارید اونجا و ببینید که هیچگاه تایید نمیشه و نمایش داده نمیشه. با وجود دادن مدارک و حتی تماس های تلفنی که با ایشان داشتم ، حاضر به جمع کردن این موضوع نیستند و حتی ادعای اینکه من مرد هستم یا زن رو هم در وبلاگشون نمینویسن.یکی از کامنت ها اشتباها به وبلاگ دیگه ای رفته و گفته این خانم دکتر که فقط دو تا مطلب نوشته و آقای نجفی پاسخ داده بله فقط دو تا نوشته و به هیچ وجه حاضر نشده به اون طرف بگه که آدرس وبلاگ رو اشتباه رقتی و باید بیاد به این وبلاگ تا مطالب من رو ببینه و بشماره.

کلا این موضوع شده موضوعی شخصی جهت انتقام گیری از من.آقای نجفی از این ناراحته که چرا همه خوانندگان وبلاگش با ایمیل با من در تماس هستند و مشکلاتشون رو در وبلاگ مطرح نمیکنند.برای همین کلیه نظراتی که موافق من هستند - که خودم هم بصورت ناشناس یک نظر رو موافق با خودم جهت آزمایش نوشتم و تایید نشد - رو تایید نمیکنند تا همچنان جو رو متشنج نشان بدهند و موضوع رو داغ.فروم مشاور هم که به قول آقا فرخ مدیرشون بدلیل اتفاقی که یک هفته پیش با نامی جعلی به نام دکتر محمد ایجاد شده ، مانند کابوی های غربی ، سوار بر اسب افتادند به دنبال کسانی که پاسخگوی دیگرون هستند.

یه نفر هم برام جالبه در وبلاگ خانواده برتر رمانی عظیم به نام مهدیه و کنکورش و گریه های شبانه روزی دختری به نام مهدیه رو داره مینویسه که از این انشا و همتی که برای نوشتنش میزاره ، واقعا تعجب میکنم.در این قصه طولانی ، این دختر در حال گریه کردن و پشیمون از کنکورش شده و من رو داره لعنت میکنه که چرا این بلا رو سرش آوردم .در صورتی که من اصلا با همچین دختری تماس نداشتم و فقط به یک نفر که مشناسمش و باهم تماس داریم مشاوره کنکور دادم اونم از تجربیات دوران کنکور خودم وگرنه من مشاور کنکور و انتخاب رشته نیستم.ببینین موضوع داره تا کجاها به پیش میره.

به هر حال در ایمیلم و وبلاگم در حال حاضر پاسخگوی مشکلات دوستان عزیز هستم.هرکس اعتماد داشت مشکلش رو بپرسه و هرکس هم نداشت ، با مراجعه حضوری به پزشک و متخصص در شهر خودش مشکلش رو مطرح و حل کنین و بیماری ها رو دست کم نگیرین.

در مورد تصویر اندامی که در وبلاگ ایشان هم چاپ شده این توضیح رو بدم که دختری به من ایمیل زد که آقای نجفی شما رو به من معرفی کرده که برام همسر پیدا کنین!!! منم از اونجایی که تا اون زمان با آقای نجفی همچین قراری نداشتم و همچین حرفی باهم نزده بودیم و آقای نجفی حتی مثل الان از هویت من نامطمئن بودند ، به این شخص شک کردم.وقتی شما هم به هویت کسی نا مطمئن باشین محاله که دیگرون رو به اون شخص معرفی کنین.اول خواستم عکسش رو بفرسته که من قراره برای کی همسر پیدا کنم که دیدم فرستاد.مطمئن شدم که یک نفر داره سر به سر من میزاره برای همین بهش گفتم تصاویر اندامی هم بفرسته تا امتحانش کنم و دیدم که رفت و از شر همچین دردسری راحت شدم.حالا این موضوع رو پرچم کردند که خانم دکتر از یکی از دختران این سرزمین عکس اندامی خواسته. برای من همین کم بود که برای دختر ها و پسرها همسر پیدا کنم.خیلی دیگه وقت آزاد دارم که براشون تحقیق هم برم توی این دنیای مجازی. این موضوع رو طی یک کامنت مانند بقیه به آقای نجفی هم توضیح دادم اما تا الان نمایش داده نشده که بیشتر من رو از مغرضانه بودن رقتارشون مطمئن میکنه.

افرادی هم مدارک من رو که فقط یکیش رو آقای نجفی مغرضانه در وبلاگش قرار داده منتشر میکنند و میگن این که نوشته کارشناس ارشد در صورتی که ایشون ادعای دکتر بودن زنان و زایمان میکنند.این افراد تا بحال توی عمرشون ندیده اند و نشنیده اند که کسی صاحب دو مدرک در رشته های متفاوت و مربوط به هم باشه.فقط قصد اغتشاش اذهان رو دارند که حتی به تازگی در یکی از دوستانم که شبانه روز براش وقت میزاشتم و یکی از مطالب این وبلاگ رو هم تقدیم به ایشون نوشتم ، هم به عینه دیدم.متاسفم برای زمانی که برای ایشون گذاشتم.

تا اونجایی که من و شما میدونیم ، این بیماره که به دکتر نیاز داره نه دکتر به بیمار.روزگاری شده بخدا

همچنان میتونین در این وبلاگ و ایمیل ، به طرح مشکلاتتون ادامه بدین.

موفق باشین عزیزان من.

وقتی من درمانده میشوم

با سلام.من پسر 22 ساله ای ام که خودارضایی زیادی دارم.در حد اعتیاد.من برای این که این عادت رو رها کنم شما صلاح می دونید از قرص هایی مثل سیپروترون استات یا مدروکسی پروژسترون یا ترکیب سامتدین و اسپیرنولاکتون با داروهای ضد افسردگی استفاده کنم؟

راستش من فقط به راه حل شیمسیایی اعتقاد دارم و نه راه مذهبی یا داروی گیاهی یا .... فقط خواهشا در مورد عوارض این ها صحبت کنید
---------------------------------
پاسخ من : سلام پسرم
بیشتر از خودتون بگین و اینکه از کی شروع شد و به چی فکر میکنین
------------------------------------------
سلام مجدد
من یه پسر 23 سال ام .دانشجوی فوق لیسانس  مهندسی شیمی هستم .تقریبا از بچگی این کار رو می کردم  و همون موقع هم کاملا به ارگاسم می رسیدم ولی انزال نداشتم.اولین بار که به انزال رسیدم خیلی ترسیدم و فکر کردم دچار بیماری شدم به همین خاطر مدت ها خودارضایی رو فقط به صورت تحریک انجام می دادم و اجازه انزال نمیدادم به خودم یعنی نمیذاشتم به ارگاسم برسم.سال اول که دانشگاه قبول شدم بود که برای اولین بار استمنا با انزال رو تجربه کردم و بعد به شدت به این کار مبتلا شدم تا الان.من آدم مذهبی هستم حتی نماز هم می خونم روزه هم می گیرم ولی نمی تونم خودم رو کنترل کنم.متاسفانه من فیلم پورن هم نگاه می کنم و هیچ وقت هم با دختری دوست نبودم فقط با پورن خودمو ارضا می کنم.برای مقابله با این پدیده من بار ها توبه کردم ولی بازم شکستم.تا این که یه مدت سعی کردم با داروهای گیاهی مثلا عصاره رازک که خاصیت استروژنی داره خودمو درمون کنم که نشد.خلاصه شروع کردم به مصرف داروهای شیمیایی.اول با داروهای ssri شروع کردم.فلوکستین 20 میل هر شب یکی .خوب اوایل میل جنسیم کم شد و فوق العاده خوشجال بودم.اما بعد از مدتی بدنم عادت کرد بهش و دوباره به همان استمنای شدید(روزی دو سه بار) رو آوردم. بعدش گفتم حالا برم سراغ یک داروی قوی تر.داروی ونلافاکسین رو انتخاب کردم.دوستم تو داروخونه کار می کنه و  این دارو رو بدون نسخه بهم داد.بهش گفتم افسردگی شدید دارم.ونلافاکسین هم اوایل میل جنسی منو کم کرد طوری که اوایل مصرف می گفتم دیگعه تموم شد.دوز دارو  رو تا 150 میلی گرم در روز افزایش دادم...بازم  نتیجه نداد.دوباره بدنم بهش عادت کرد و خودارضایی می کردم اما چون این دوز دارو من رو دیرانزال کرده بود در اتاق رو می بستم و ساعت ها آلتمو تحریک می کردم تا به انزال برسم.خوب بعد از این که از داروهای ضد افسردگی نا امید شدم رفتم سراغ آنتی آندروژن ها.اول سایمتدین  و اسپرنولاکتون خوردم بازم جواب نداد اگر چه واقعا خاصیت ضد آندروژنیشونو دیدم.(100 میلی اسپیر+600 میلی سایمتدین).این جا بود که دیگه گفتم بهتره خودکشی کنم چون حتی این داروها هم نتونستن جلوی استمنا منو بگیرن....ولی هنوز یک گزینه داشتم.سیپروترون -مدروکسی پروژسترون.رفتم این داروها رو  خریدم و 10 میلی provera با 50 میل سیپروترون خوردم.میل جنسیمو کلا از بین برد ولی خوب حالتی بهم دست داد که پشیمون شدم از مصرفشون.راستش یه جورایی مردانگیمو از دست داده بودم .تمام داروها رو سر خود مصرف کردم!ولی شما اعتراض نکنید.من با مرگ دست و پنجه نرم می کنم.من از استمنا متنفرم  .هر روز کارم شده گشتن تو سایت های خارجی دنبال این عبارات
how to supress libido
how to chemically castrate 
how can i shut down my sex drive
داروهای کاهنده میل جنسی
داروهای ضدآندروژن
به خدا خسته شدم بس که این چیزا رو سرچ کردم.نجاتم بدید همین
-----------------------------------------------------------------------
پاسخ من : سلام پسرم
تو حتی آدرس ایمیلت و نامی که برای معرفی خودت درایمیلت گذاشتی وحشتناکه
شما به روانشناس نیاز دارین و از دست مشاور کاری بر نمیاد
عذر خواهی میکنم که نمیتونم کمکی بهتون کنم
موفق باشین
----------------------------------------------------------------------------------
سلام مادرم
تو هم که بلد نیستی مشاوره بدی بیخود می کنی تو هر پستی میای می نویسی به من ایمیل بدید.مگه مردم معطل تو هستند؟از روی اکانت ایمیل در مورد شخصیت افراد قضاوت می کنی؟بعد هم اسم خودتو گذاشتی مَشاور؟خانم به اصطلاح دکتر؟خجالت بکش به خدا ....
-----------------------------------
پاسخ :
سلام پسرم
شما خیلی خیلی جلوتر از اونی رفتین که یه مشاور روحی بتونه کمکتون کنه با
اون داره ها و دوز اونها و این ادرس ایمیل که بهش علاقه دارین برای ایمیل
زدن
جدا میگم باید برای حل مشکلتون پیش روانپزشک برین تا با روشهای جسمی شما
رو درمان و از خودارضایی بیزار کنن
در این روشها شما رو به خودارضایی تشویق کرده و حین خودارضایی آزار و یا
دردی به شما تزریق میکنند مانند برق گرفتگی و غیره که باعث میشه از ذهن
از این عمل متنفر بشید
توصیه من رو اگه خواستین جدی بگیرین به خودتون کمک کنین
موفق باشین پسرم

نام : علیرضا شامپو   آدرس ایمیل : alirezaxxx

به نظر شما چجور میشه به این بیمار کمک کرد؟

رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

این مطلب رو به دختر خوب و نازم الف-ر تقدیم میکنم.

 رفع تیرگی آلت تناسلی زنان ( رفع تیرگی واژن )

یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند:


عوارض پوستی شیو کردن :
۱- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.


۲- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است.


برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :
۱- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین ۲% استفاده کنید.


۲- بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید. تیغها اغلب باعث تیرگی دور آلت میشوند.


برای رفع تیرگی آلت :
۱- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و ۵ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .

۲- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب  است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .

۳- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید.
برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را خوب بشویید .

تذکر مهم :
استفاده از آب لیمو یا کرم سفید کننده فقط برای اندام خارجی است . از ورود حتی ذره ای به واژن جلوگیری فرمایید.


بخش افزوده شده :
توجه به این مهم که معمولا رنگ آلت تناسلی و نوع آن میتواند عامل ژنتیکی نیز داشته باشد بی ربط با موارد فوق نمیباشد.

آموزش ماساژ دادن خانم ها قبل از رابطه جنسی

آموزش ماساژ دادن خانم ها قبل از رابطه جنسی
بسیاری از آقایون تالار و وبلاگ از من سوال میکنند راههای ارضا شدن عمیق خانومها به چه صورته من هم تصمیم گرفتم تا در این مقاله توضیحاتی رو بنویسم.
ماساژ علاوه بر تاثیرات مفیدی که روی بدن دارد، میتواند نقش تحریک کنندگی نیز داشته و لذت سکس را دو چندان نماید. ماساژ ارتباط جسمی زن و مرد را بیشتر کرده، ضمن برانگیختگی جنسی موجب میشود تا آنها لذت بیشتری از رابطه جنسی با یکدیگر ببرند. در خانمهایی که مشکل ارگاسم دارند یا اینکه دیر به ارگاسم میرسند، ماساژ بدن نقش مهمی در تسهیل ارگاسم دارد و در این امر بسیار کمک کننده است.
۱-ماساژ پشت بدن:
برای شروع ماساژ و شل کردن عضلات بدن زن، بهتر است ابتدا از پشت او شروع کنید.اول نوک انگشتان خود را به پوست او بکشید بعد ناحیه پشت را از بالا تا پایین به آرامی نوازش کنید. سپس بطور متناوب با حرکات کششی، لرزشی (vibration) و دایره وار، آنرا ماساژ دهید. گاهی میتوانید گوشت بدن او را درست مثل خمیر با دستتان بگیرید و آرام فشار دهید.
پوست سر را ماساژ داده و گاهی موهای او را بین انگشتان خود بگیرید. سپس سراغ پاهای او رفته و انگشتان پایش را با دست فشار دهید…
۲- ماساژ جلوی بدن:
سینه و پستانها را از داخل به خارج بمالید. نوک سینه ها را به آرامی ماساژ تحریک کنید. موهای ناحیه شرمگاهی را نوازش کرده و به نرمی بکشید. با کف دستتان قسمت پایین شکم رو بمالید.کف دودست خود را بهم مالیده و وقتی گرم شد آنرا روی تخمدانهای زن بگذارید. برخی معتقدند که انجام اینکار انرژی زن برای سکس را بیشتر میکند.
سعی کنید ناحیه مثانه و رحم را فشار دهید. در این هنگام بهتر است زن تمرینات kegel را انجام داده و ماهیچه های کف لگن خود را مانند حالت متوقف کردن ادرار، سفت کند.
۳- ماساژ واژن:
میدانید که زنها بدو طریق به ارگاسم میرسند: از راه تحریک نقطه جی و از راه تحریک کلیتوریس. بسیاری از خانمها ارگاسم از طریق نقطه جی را عمیق تر میدانند. گاهی اگر تحریکات بطور مناسب ادامه پیدا کند زن میتواند چند ارگاسم پشت سرهم داشته باشد. این ارگاسمهای متوالی و پشت سرهم تاثیر بسیار خوبی در روحیه زن دارد.
دست خود را به یک ماده لیز کننده مناسب آغشته نموده و لبهای واژن را به انگشتتان ازهم باز کنید. نوک انگشتان را به سمت بالا ( بطرف ناف) بگیرید. لبهای داخلی و خارجی (کوچک و بزرگ) را با انگشتتان از هم جدا کرده و آنها را تک تک به آرامی با دو انگشت بمالید.
حالا یک انگشت خود را وارد واژن کرده بدنبال آن انگشت دوم را نیز وارد کنید. انگشت شست خود را بالا نگه داشته و آنرا مقابل کلیتوریس قرار دهید. میتوانید دست خود را فشار دهید یا اینکه بلرزانید طوریکه دو انگشت شما با دیواره واژن و شست شما با کلیتوریس تماس داشته باشد.
کف دست خود را روی استخوان عانه و انگشتانتان را روی لبهای واژن قرار دهید، حالا دست خود را به آرامی به سمت پایین فشار داده و یک حرکت چرخشی به آن بدهید. با حرکت دست حدود ۱۰ دایره فرضی بکشید، سپس کف دست خود را بلند کرده و با انگشت چند ضربه ملایم به لبهای واژن بزنید. چند ثانیه مکث نموده و دوباره همین حرکت را برای چند بار انجام دهید.
شما میتوانید گردن رحم را در قسمت پشتی و فوقانی واژن بصورت یک بافت گنبدی شکل با شکافی در وسط آن (مانند چانه) لمس نمایید. با احتیاط بافت اطراف آنرا تحریک کنید. عده ای از خانمها از این کار لذت زیادی برده و از شما میخواهند اینکار را برایشان تکرار کنید.
بیاد داشته باشید که کلیتوریس از آلت شما بسیار حساستر است. بنابراین هرگز انگشت خود را بصورت خشک و خشن روی آن نکشید. ابتدا که اندام تناسلی زن را لمس میکنید، کلیتوریس را فقط به نرمی فشار دهید. برای کاهش درد ناشی از اصطکاک میتوانید کلیتوریس را با لبهای واژن گرفته و با آن تحریک کنید.
انگشت خود را وارد واژن کرده سپس دست دیگر خود را که آزاد است روی قسمت پایین شکم بگذارید و به طرف یکدیگر فشار دهید.
اگر با قسمتهای حساس و لذتبخش اندام تناسلی زن آشنا نیستید از او بخواهید تا دست شما را گرفته و با دست شما خودش را تحریک کند. بعد از آن خودتان به تحریک این قسمتها بپردازید.

درد زمان نزدیکی

سلام خانم دکتر عزیزم
حدودا 4 ماه پیش یه سقط داشتم و خب الان با چکاپ و معاینات اجازه بارداری مجدد بهم داده شده، و اقدام به بارداری کردم
بعد از آمنوره شدن، یک شب در میون دکترم گفته نزدیکی داشته باشید.منتهی بعد از نزدیکی به شدت زیر شکم و کمرم درد میگیره .در صورتی که در حالت عادی اگر نزدیکی انجام بشه، این درد اصلا وجود نداره.حتی دفعه ی قبلی که باردار شده بودم، از همون شب نزدیکی تا زمانی ک متوجه شدم باردارم و سقط شد، این درد زیر شکم با من بوده.چه مشکلی هست؟
خواهش میکنم زودتر پاسخ بدید. خانم دکتر ممنونم از راهنمایی های شما
-----------------------------------------------------------------------------------

سلام عزیزم

با مشاهده تصاویری که از واژن ارسال کردین و همچنین سونویی که فرستادین، متوجه عفونت رحمی شدم.

با توجه به علائم شما به احتمال زیاد عفونت رحمی مطرح است مصرف قرص مترونیدازول FLAGIL 250 میلی گرمی هر 8 ساعت یک عدد تا یک هفته و پماد واژینال کلوتریمازول 7 شب متوالی توصیه می شود.فقط معاینه و سونو رو باید هر یک هفته یکبار ادامه بدین تا وضعیت شما زود به زود بررسی بشه.

موفق باشین