وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

درمان درد سینه

سلام خسته نباشید
خانم دکتر سینه راست من هم خیلی خارش داره هم نوک سینه ام درد میکنه رفتم دکتر زنان اصلا ندید و فقط از دور گفت افتادگی سینه داری.فقط یک کرم آد به من داد.من 30 سالمه اما نوک سینه ام درد میکنه تا حتی کوچکترین تماس با چیزی درد میکنه من مجردم خیلی هاله سیاه.و اطرافش خارش داره.میشه بگید چکار کنم.
لطفا خارج از نوبت پاسخ من رو بدین.
--------------------------------------------------------------------------
سلام عزیزم
انجام معاینه کلینیکی سینه ها و انجام سونوگرافی جهت بررسی علت درد سینه توصیه می شود. تعویض نوع سوتین و استفاده از نوع نخی آن و استفاده از پماد تریامسینولون ان ان جلدی روزی سه بار جهت رفع خارش نوک سینه مفید است.تزریق چربی به سینه ها جهت افزایش سایز سینه و رفع افتادگی آن بسیار موثر است که میتونین در مطب پزشکان زنان و و پزشکان زیبایی انجام بدین.
در مورد خارج از نوبت هم عزیز باید بگم من سعی میکنم بین ویزیت بیمارانم، پاسخگوی همه ایمیل ها باشم.بزودی میخوام برای هر کدام از بیماران ایمیلی هم تشکیل پرونده ای بدم تا در جریان درمانشون و بیماریشون قرار بگیرم همیشه.بنابر این همه تلاشم رو در پاسخگویی سریع میکنم.این رو هم در نظر داشته باشین که وقتی شما ایمیل میزنین ، بلافاصله متوجه ایمیل شما میشم و سعی میکنم حداکثر تا 15 دقیقه بعد پاسخ بدم.پس عجله نکنین و انتظار نداشته باشین تماسهای پیش از شما رو بزارم.نگران نباشین وموفق و سلامت باشین.