وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وبلاگ دکتر مریم راهور

دکتر مریم راهور - متخصص زنان و زایمان - دارای بورد تخصصی از کانادا ا مشاوره و راهنمایی رایگان برای زوجهای جوان

وقتی من درمانده میشوم

با سلام.من پسر 22 ساله ای ام که خودارضایی زیادی دارم.در حد اعتیاد.من برای این که این عادت رو رها کنم شما صلاح می دونید از قرص هایی مثل سیپروترون استات یا مدروکسی پروژسترون یا ترکیب سامتدین و اسپیرنولاکتون با داروهای ضد افسردگی استفاده کنم؟

راستش من فقط به راه حل شیمسیایی اعتقاد دارم و نه راه مذهبی یا داروی گیاهی یا .... فقط خواهشا در مورد عوارض این ها صحبت کنید
---------------------------------
پاسخ من : سلام پسرم
بیشتر از خودتون بگین و اینکه از کی شروع شد و به چی فکر میکنین
------------------------------------------
سلام مجدد
من یه پسر 23 سال ام .دانشجوی فوق لیسانس  مهندسی شیمی هستم .تقریبا از بچگی این کار رو می کردم  و همون موقع هم کاملا به ارگاسم می رسیدم ولی انزال نداشتم.اولین بار که به انزال رسیدم خیلی ترسیدم و فکر کردم دچار بیماری شدم به همین خاطر مدت ها خودارضایی رو فقط به صورت تحریک انجام می دادم و اجازه انزال نمیدادم به خودم یعنی نمیذاشتم به ارگاسم برسم.سال اول که دانشگاه قبول شدم بود که برای اولین بار استمنا با انزال رو تجربه کردم و بعد به شدت به این کار مبتلا شدم تا الان.من آدم مذهبی هستم حتی نماز هم می خونم روزه هم می گیرم ولی نمی تونم خودم رو کنترل کنم.متاسفانه من فیلم پورن هم نگاه می کنم و هیچ وقت هم با دختری دوست نبودم فقط با پورن خودمو ارضا می کنم.برای مقابله با این پدیده من بار ها توبه کردم ولی بازم شکستم.تا این که یه مدت سعی کردم با داروهای گیاهی مثلا عصاره رازک که خاصیت استروژنی داره خودمو درمون کنم که نشد.خلاصه شروع کردم به مصرف داروهای شیمیایی.اول با داروهای ssri شروع کردم.فلوکستین 20 میل هر شب یکی .خوب اوایل میل جنسیم کم شد و فوق العاده خوشجال بودم.اما بعد از مدتی بدنم عادت کرد بهش و دوباره به همان استمنای شدید(روزی دو سه بار) رو آوردم. بعدش گفتم حالا برم سراغ یک داروی قوی تر.داروی ونلافاکسین رو انتخاب کردم.دوستم تو داروخونه کار می کنه و  این دارو رو بدون نسخه بهم داد.بهش گفتم افسردگی شدید دارم.ونلافاکسین هم اوایل میل جنسی منو کم کرد طوری که اوایل مصرف می گفتم دیگعه تموم شد.دوز دارو  رو تا 150 میلی گرم در روز افزایش دادم...بازم  نتیجه نداد.دوباره بدنم بهش عادت کرد و خودارضایی می کردم اما چون این دوز دارو من رو دیرانزال کرده بود در اتاق رو می بستم و ساعت ها آلتمو تحریک می کردم تا به انزال برسم.خوب بعد از این که از داروهای ضد افسردگی نا امید شدم رفتم سراغ آنتی آندروژن ها.اول سایمتدین  و اسپرنولاکتون خوردم بازم جواب نداد اگر چه واقعا خاصیت ضد آندروژنیشونو دیدم.(100 میلی اسپیر+600 میلی سایمتدین).این جا بود که دیگه گفتم بهتره خودکشی کنم چون حتی این داروها هم نتونستن جلوی استمنا منو بگیرن....ولی هنوز یک گزینه داشتم.سیپروترون -مدروکسی پروژسترون.رفتم این داروها رو  خریدم و 10 میلی provera با 50 میل سیپروترون خوردم.میل جنسیمو کلا از بین برد ولی خوب حالتی بهم دست داد که پشیمون شدم از مصرفشون.راستش یه جورایی مردانگیمو از دست داده بودم .تمام داروها رو سر خود مصرف کردم!ولی شما اعتراض نکنید.من با مرگ دست و پنجه نرم می کنم.من از استمنا متنفرم  .هر روز کارم شده گشتن تو سایت های خارجی دنبال این عبارات
how to supress libido
how to chemically castrate 
how can i shut down my sex drive
داروهای کاهنده میل جنسی
داروهای ضدآندروژن
به خدا خسته شدم بس که این چیزا رو سرچ کردم.نجاتم بدید همین
-----------------------------------------------------------------------
پاسخ من : سلام پسرم
تو حتی آدرس ایمیلت و نامی که برای معرفی خودت درایمیلت گذاشتی وحشتناکه
شما به روانشناس نیاز دارین و از دست مشاور کاری بر نمیاد
عذر خواهی میکنم که نمیتونم کمکی بهتون کنم
موفق باشین
----------------------------------------------------------------------------------
سلام مادرم
تو هم که بلد نیستی مشاوره بدی بیخود می کنی تو هر پستی میای می نویسی به من ایمیل بدید.مگه مردم معطل تو هستند؟از روی اکانت ایمیل در مورد شخصیت افراد قضاوت می کنی؟بعد هم اسم خودتو گذاشتی مَشاور؟خانم به اصطلاح دکتر؟خجالت بکش به خدا ....
-----------------------------------
پاسخ :
سلام پسرم
شما خیلی خیلی جلوتر از اونی رفتین که یه مشاور روحی بتونه کمکتون کنه با
اون داره ها و دوز اونها و این ادرس ایمیل که بهش علاقه دارین برای ایمیل
زدن
جدا میگم باید برای حل مشکلتون پیش روانپزشک برین تا با روشهای جسمی شما
رو درمان و از خودارضایی بیزار کنن
در این روشها شما رو به خودارضایی تشویق کرده و حین خودارضایی آزار و یا
دردی به شما تزریق میکنند مانند برق گرفتگی و غیره که باعث میشه از ذهن
از این عمل متنفر بشید
توصیه من رو اگه خواستین جدی بگیرین به خودتون کمک کنین
موفق باشین پسرم

نام : علیرضا شامپو   آدرس ایمیل : alirezaxxx

به نظر شما چجور میشه به این بیمار کمک کرد؟

نظرات 1 + ارسال نظر
مهندس جنین یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 13:14 http://jenin.blogsky.com

عاقا! نوشته بودن که فیلم پورن نگاه میکنن خب نگاه نکنین! ی دوست دختر برا خودت دست و بال کن. این خودارضایی هم شده بلای جون بچه‌ها. متاسفانه یا خوشبختانه هیچ وقت توی عمرم از این کارا نکردم. ولی خب پسرجان خیلی ضرر داره. فردا نسلت ادامه پیدا نمیکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد